داروخانه مرآت

اطلاعات دارویی ، پزشکی و آرایشی و بهداشتی

داروخانه مرآت

اطلاعات دارویی ، پزشکی و آرایشی و بهداشتی

رابطه جنسی افراد در حال ترک اعتیاد

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

اگر از دوستان کسی در روابط جنسی خودش دچار مشکل هایی هستش اگر توی پیج نتونستین مطرح کنین میتونین به این شماره فقط پیام بدین 09021313902

نظرات  (۴۵)

سلام کسی ک دو سی سی مصرف داره چطور هست نزدیکیش ینی زود انزال هست یا خیر بعد با کسی ک داره این دو سی سی رو میزاره کنار روابط جنسیش چقد باید باشه اگه خودش تمایل داشته باشه باید نزدیکی کرد یا ن؟
با سلام خدمت همه دوستان لطفأ این کامنت منو حتما بخونید
من یکی از بچه های قدیمی این سایت هستم که بعده ده سال مصرف  متادون، 6ماه پیش زیر نظر دکتر بهمنی ترک کردم کامنت های این دکتر بالا هستش و هرکی از بچه‌های قدیم اینجا باشه ایشون رو میشناسه
من الان 6ماهه ترک کردم و حتی ی استامینوفن کدئین هم مصرف نکردم
اصل حرفم با آقای دکتر پوریا هست 
اول اینکه اگه قصد کمک و راهنمایی داری خداخیرت بده و ایشالله اجرش رو بگیری ولی آقای دکتر بعضی از نظراتتون رو که خوندم اصلا باهاشون موافق نیستم شما از ی طرف میگید روش کنگره چون مردمیه قبولش دارید و از طرف دیگه میگید روش 50 روزه روش درستی نیست و کلأ یهوی قطع کنید بهتره، یا در جواب خانمی که گفته شوهرش روزی 100سی سی مصرف داشته و الان که کم کرده در شبانه روز 18ساعت میخوابه گفتید که بهش بگید کلأ کنار بزاره، سوال من اینه چجوری یک نفر با دوز مصرف روزانه میتونه یهو قطع مصرف کنه؟ فکر نمیکنید اگه بحرف شما گوش کنه و کلآ قطع مصرف کنه اگه خدای نکرده بلای سرش بیاد مسبب و مقصرش شمایید، یا در جواب زیاد خوابیدنش گفتین احتمالا عوارض ترک متادون هست که زیاد میخوابه! از همه دوستان میپرسم آیا تا بحال شده کسی که قطع مصرف متادون میکنه خوابش زیاد بشه!؟ من خودم دوران ترکم یک روز نبود که بتونم ی ساعت بخوابم و الان بعد 6ماهه هنوز شبا که میخوابم کله سحر بیدار میشم و بیشتر از 5 یا 6 ساعت نمیتونم بخوابم شما چجوری و با کدوم علم میگید که 18ساعت در شبانه روز خوابیدن از عوارض ترک متادونه؟ زیاد خوابیدن هنگام ترک فقط و فقط از عوارض ترک شیشه هست نه متادون، کسانی که شیشه رو ترک میکنن معمولا تو دوران خماری خوابشون میبره، هرکس از دوستان نظری غیر این داره بیاد بگه، شما باید در جواب اون میگفتید که زیاد خوابیدن از عوارض ترک متادون نیست شاید اون آقا قرص خواب مصرف کنه که انقد زیاد میخوابه، درضمن شما چرا میگید سوالاتتون رو برام ایمیل کنید چرا همین جا پاسخ نمیدید شاید جواب شما به چند نفر دیگه هم کمک کنه
راستی دانشجو هستید یا دکتر، اگه دکترید شماره نظام پزشکی تونو بزارید اینجا یا بفرستید پی وی یکی از دوستان که دکتر بودنتون رو تایید کنه
امیدوارم ازحرفام ناراحت نشده باشید من کاری به دکتر بودن یا نبودنتون ندارم فقط در گفتارتون احتیاط کنید شاید بعضی از دوستان به توصیه های شما گوش کنند و داروهای اشتباهی که شما از اینجا و پست گوشی یا لپ تاپ براشون تجویز میکنید بلای سرشون بیاره
لطفاً اگه خوندید جواب منو بدید سپاسگزارم
دوستای دیگه هم که حرفای منو قبول ندارن محترمانه جواب بدن.
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۷ ...پوریا رها شده
مهدی میای من بشم شوهرت..
سلام بنده هم با نظر آقا مهدی کاملا موافقم و از آقای پوریا که میفرمایند دکتر هستند در تعجبم .کاملا غیر علمی 
باسلام میخوام بگم که احسنت آقامهدی بخدا عین واقعیت راگفتی من همه اینها راتجربه کردم اصلاعوارص ترک متادون برای من فقط نیم ساعت خواب خرگوشی درشبانه روز بود
عالی
دوستان عزیز اعتیاد یک بیماریه که فقط کسی که تجربه اونو داشته میتونه کمک کنه نه صرفا علم
۰۵ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۶ حسن محمودی
با سلام خدمت هم دردان عزیز من به مدت چهار سال متادون مصرف می کردم لحظه که اقدام به قعط مصرف کردم روزانه 90سی سی مصرف می کردم واقعاً زجر کشیدم  اما شوکر خداه تمام شود من بغیر از متادون حشیش هم مصرف می کردم و بعد از20روز یک دفعه 6ساعت خوابیدم الان هم که 42هستم خوابم خوبه
حرف مهدی کاملا درسته من روزی یک چهارم ب۲مصرف میکردم ده روزه قطع کردم آرزوی یه شب خواب دارم یک ساعت خواب درست ندارم خیلی داخل بدنم احساس سردی دارم کنار بخاری میرم بدنم عرق میکنه ولی سردی استخوان مخصوصا ناحیه سینه و کمر ول نمیشه.

سلام دوستان

بنده بانظر دکتر کاملا موافقم و مصرف متادون باید یک باره و بدون حتی یک کدئین قطع بشه

خودم همین لحظه روز دهم ترک متادون رو میگذرونم و بعد از ۴سال مصرف شدید متادون یه ذره دردم کمتر شده

دفعات قبل این اشتباهو داشتم که روز چهارم و پنجم اوج دردامو با یک چهارم b2 آروم میکردم و همین باعث میشد که ۴روز بعد درد ترک b2  رو پس بدم

ترک متادون حتما باید یکباره و بدون هیچی باشه

اول توکل

دوم دوش آب سرد و تحمل

تحمل

تحمل

با سلام هرکسی که واقعآ میخواد ترک کنه به این خطفقط پیام بده تا بگم چکار کنه.09360635040

سلام دوستان همدرد۳۳۵۳۶

سلام دوستان همدرد..اگه کسی با دوز و بالا و مصرف بالای دو سال متادون رو بخاد یابویی ترک کنه باید این حقیقت رو بدونه که ترکش بینهایت زجراوره و یه بیقراری شدید داره که حاضری با تمام وجود غیر ترک رو بزنی....دو ماه اول هم از خواب خبری نیس بعدش کم‌کم شبی یکی دوساعت میشه خوابید....نظر و تجربه شخصی من اینه که قبل ترک حداقل دو سه ماه بندازه به کشیدن تریاک...روزهای اول خماری رو یخورده داره ولی قابل تحمله اونم به مرور کم‌کنه...بعدش مطمعنا ترک بسیار راحتری خواهد داشت...

سلام۳۲ سالمه من دو ماهه متادون و حشیش رو ترک کردم الان با کوچکترین تحریکی منی از بدنم خارج میشه و خیلی شل شده ام و رابطه جنسی هم نمیتوان برقرار کنم چون باعث شرمساری ام میشود و حالمو فقط خراب میکنه.خواهشا کمکم کنین چون اینبار خیلی عزمم رو جزم کردم تا اشتباهی مرتکب نشم.ممنون

۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۲ دیابلو - دیابلو

دوستان سلام به بلاگ‌بنده سر بزنید 

آموزش ترک اعتیاد بدون دارن

ترک تریاک متادون ترامادول شیره

با سلام 

پیام من خطاب به کساییه که میگن اگه یهویی ترک کنی ممکنه بلایی سرت بیاد. 

فقط تو ی جمله میگم که کاملا اشتباهه:

این فقط ترس خود فرد بیماره بهترین روش ترک یهویی توی این نمونه ترک هم هر چه دوز مصرف بالاتر باشه خماری کمتر البته روش داره فقط از چند تا کار خودداری کنید برای چند روز اول نه سیگار نه قهوه و نه ارضا بشید هر کدوم انجام بدید باعث میشه خماری سختر بشه 

من هم بیش از 20ساله که درگیر اعتیادم موفقترین ترکم 3سال بود. اخرین ترکم یکماهه پیش بود مصرف بالای متادون داشتم بطوری که راهای پیشنهادی چند نفر رو رفتم یکیش این بود بزنش به تریاک بعد تریاک و ترک کن من بعد از یروز هر چقد تریاک مصرف می کردم تاثیری برام نداشت  حتی خماریم بیشتر میشد تا جاییکه مسمویت تریاک داشتم ولی هنوز خماری متادون رو داشتم اونیایی که تجربه کردن میدونن چی میگم

خلاصه بگم منم میترسیدم با این دز بالا اگه یهویی بزارم کنارمرگم صد درصدیه ولی توجه نکردم با همون دز بالا یهویی گذاشتم کنار حتی سیگار قهوه رو هم گذاشتم کنار توی 3روز اول که همش خواب بودم باورم نمیشد همش منتظر ی خماری خیلی سخت بودم اصلا اونطور که انتظار داشتم نبود بعد چند روز ی نخ سیگار کشیدم یکم سرم گیج رفت ولی بعدش خماریم چند برابر شد خیلی پشیمون بودم دیگه سیگار و قهوه مصرف نکردم تا زمانیکه خوب بشم هنوز هم خوابم نمیبره بی حالم زود خسته میشم ولی اون خماری رو شدید رو که قبلا با دز خیلی پایینتر  تجربه کردم خبری ازش نیست.

فقط میخوام بگم هر کی بخواد ترک یهویی بهترین روشه به اینچیزا هم توحه نکنید که ممکنه سکته و فلان و... دقت کنید که حتما باید همراهش سیگار و قهوه رو هم مصرف نکنید حتی ارضا نشید. نمیگم خماری نداره ولی خیلی فرق داره دز مصرف من هم مهم نیست ولی بعضیا حتما میخوان بدونن.

روزی 250سیسی متادون همرا با قرص چهل قرصها تفننی ولی روزی یدونه 250سیسی حتما باید میخورم وقتی میخواستم فازم خیلی بالا بره قرص بهش اضاف میکردم بعضی وقتها هم کارم به بیمارستان میکشید.

امیدوارم از این پیام استفاده مثبت ببرین

من سلطان شیشه هرویین متادون و کینیکال هستم.وبه شما ترک یابویی رو ترجیح میدم و قطع یکباره و دو روز اول ترک شیدا شیشه مصرف کنید و اونو هم قطع کنید

سلام دوستان من به مدت 16 سال به مواد مخدر دوا و سورچه (هروئین) شیشه تریاک و شیره و گاهی اوفات هم گل یا ماری اعتیاد داشتم

شاید باورتون نشه ولی من به همه مواد مخدر اعتیاد داشتم هر چیزی که به عنوان مواد تو ایران می فروختن.

شمایی که می خواید ترک کنید ففط اینو بدونید که ترک فقط ترک 3 روزه(سم زدایی) نیست اگه فکر می کنید که بعد از چند روز ترک می کنید سخت در اشتباهید

اعتیاد سالها شما رو رها نمی کنه اعتیاد تو فکرتونه تو مغزتونه تو خاطراتتونه

اگه فکر می کنید که لا متادون با ب 2 یا با هر داروی دیگری ترک می کنید سخت در اشتباهید چون اونا خودشون مخدر و محرک هستن اونا هم مثل هروئین و شیشه می رن تو مغزتون و مثل هروئین و یا حتی وحشت ناک تر از اون شما رو درگیر می کنن

برای ترک فقط یه راه وجود داره اونم اینه که حتی سیگارو هم کنار بزارید با هر هرآنچه که می کشیدید بزارید درد بکشید با رنج درد به زمین و زمان ناسازا میگید که این چه بلایی بود به سر خود آوردید بزارید مغزتون از مواد متنفر بشه

یهویی همه چیزو کنار بزارید نترسید اگه زنده بمونید هیچ وقت جرات نمی کنید دوباره به قبل برگردید

ففط اینو بگم چنان دردی داره از ناخون پاتون تا موی سرتون

از مغز استخوان گرفته تا کاسه چشمتون فریاد می کشن که ما داریم می میریم به دادمون برس

اگه مردش هستید می تونید این دردو بدون هیج دارویی تحمل کنید بسم الله 

من بهتون می گم که تنها راهش همینه

ککنگره 60 و متادون و این چیزا رو من قبول ندارم

این بلایی بود که خودتون به سر خودتون آوردید و فقط خودتون می تونید این ننگ رو از خودتون دور کنید

یا علی

سلام دوستان من چندین بار ترک کردم ولی چون راهکار نداشتم دوباره مجبور به مصرف میشدم یه بار با ب۲ ترک کردم اوایل فکر میکردم که کارم درسته اما بعد از مدتی، مجبور شدم دوباره تریاک بکشم تا از شر قرص ب۲ راحت بشم                                   دفعه بعد با ترامادول که این از اون بدتر بود دوباره مجبور شدم بکشم                             سه چهار بار هم بعد از ترک شروع به کشیدن گل و حشیش کردم وانقدر مصرف گل بالا میرفت که مجبور میشدم تریاک بکشم تا از شر گل و حشیش راحت بشم                        الان دوباره ۱۲ روزه که نمیکشم و به لطف خدا اینبار یهویی وبدون هیچ قرص یا گل ،    وخیلی حس قشنگی دارم مخصوصا که به خانومم همه چی راگفتم و از شر دروغ وپنهانکاری راحت شدم وتوصیه ام اینه که اگر اعتیاد تون را مخفی کرده اید حتما  با همسر خود در میان بگذارید تا کمکتان کند به امید روزهای بهتر یا علی

۰۹ بهمن ۹۹ ، ۰۴:۰۷ معتاد خسته

همدرد ها سلام الان حدود دو هفته هستش که قصد ترک متادون بعد ۸ سال رو کردم یه هفته اول تا  شیش روز تحمل کردم ولی شب ششم دیگه داشت قلبم وای می‌آید و نتونستم تحمل کنم و چند تا قطره شربت خوردم ولی بعدش عذاب وجدان گرفتم  دوستان الان حدود یه پنج  روز دارم خماری میکشم  فقط دعام کنید به خدا  دیگه دارم کم میارم  دعا کنید بتونم تحمل کنم  لعنت بر اون ۸ سال لعن به اون عطاری که برای اولین بار به عنوان شبت تقویت جنسی به من داد  لعنت برمن که کسی رو ندارم که دردم رو بهش بگم حتی زن آدم هم نمیشه بهش گفت 

سلام خدمت دوستان،همه ی کامنتارو خوندم همشون یک معنی میداد،ولی یادتون باشه آدم هایی هستن با همین کامنتا ترس وجودشونو بر میداره،ترک متادون برای افراد با دوز بالا بسیار خطرناکه چون فشار ترک بالاست و احتمالا لغزش وجود داره لغزشم باعث سستی میشه،من ۸ سال مصرف متادون داشتم روزی ۱عدد ۲۰بالا نبردمش چون دنبال نعشگی نبودم میخوردم ک آدم باشم بتونم پاشم امیدوارم هممون یک روز ب خودمون بیاییم ب خود واقعیمون،تو فصل سرما راحت تر میشه کنار اومد باهاش،وقتی قراره ترک کنید ب خودتون بگید ک قراره ی مدت نخابم قراره ی مدت هیچی بهم حال نده اگ واقعا بخای ترک کنی روزای خماری هم ی تایماییش شیرینه واست چون داری خودت میشی همون آدمی ک خیلی وقت پیش گم کردی،فیزیک ۱۴الی۲۰روز داری بقیشم ک اصن عددی نیس،این حرفا شعار نیس فقط کافیه خودتو بشناسی اونوقت خودت میفهمی چجوری حالتو خوب کنی و پشت سرش بذاری یا علی

سلام 

اعتیاد یک بیماریه و هر بیماری هم نیاز به درمانگر و دارو داره ، تعجب میکنم بعضی ها ترک یهویی رو پیشنهاد میکنن ، نمیگم ترک به این شکل ممکن نیست ، اما بهترین روش و اصولی ترین راه مراجعه به درمانگره اعتیاده تا احتمال لغزش رو بعد ترک پایین بیاره 

اولین کاری که هر فرد معتاد باید انجام بده مراجعه به روانشناس اعتیاده کسی که کارش تخصصی اعتیاد باشه 

اونه که با توجه به نوع و‌مقدار مصرف و ویژگی شخصیتیه فرد تشخیص میده بهترین روش برای ترک کدومه ، کلینیک ، کمپ ، کنگره و......

بعد با توجه به نظر روانشانس یک روش رو انتخاب میکنید ، و باید تا ۱ سال زیر نظر روانشناس باشید چون اعتیاد بخش اعظمش درگیری روحی هست تا جسمی 

جسم ممکنه بعد چندروز پاک بشه اما روح و فکر تا چندین ماه با مواد درگیره ، باید یاد بگیرید چطور با این افکار مقابله کنید و این فکرها باعث لغزشتون نشه

در مورد مصرف کننده های گل و شیشه هم بیشتر از اینکه نیاز به سم زدایی داشته باشند باید روان درمانی بشن ، مثلا کسی که گل مصرف میکنه باید حداقل ۲۴ جلسه روان درمانی بشه

سلام به همه همدردای عزیز بنده 8 سال متادون مصرف میکردم که یکباره کنار گذاشتم و اشتباه بزرگی بود چون زجر کشیدم بنظرم درد متادون از همه زجر آور تر بعد از 15 روز واقعا نتونستم دوباره لغزش کردم بعد مدتها از متادون اومدم رو کشیدن تریاک یک ماه تریاک کشیدم بعدش به مرور کم کردم ولی با درد خیلی خیلی کمتر ترک کردم دوستان عزیز یه دفه ترک نکنید چون زجر میکشید بعدش دوباره استفاده میکنید. امیدوارم بدردتون بخوره. اراده داشته باش تحمل کن بزار کنار

سلام همدردان عزیز

من فقط یه نکته میگم و میرم، امیدوارم بدردتون بخوره

من تمام راههای ترک اعتیادو رفتم، طب سوزنی، روانپزشک و دارو، معتادان گمنام، ترک به اسطلاح خودمون یابوییط

وحشتناک ترین ترک، ترک به یکباره قطع کردن کل مواد هست

هیچ وقت این کارو نکنید، مخصوصا کسانی که مصرف طولانی داشتن، مخصوص کسانی که قرص و مواد شیمیایی هم مصرف میکردن

من با اطمینان میکم تا بدن خودشو بازسازی کنه یک سال طول میکشه و شاید کاملم بازسازی نشه

بدترین خماری هم همون نخوابیدنه که بیچاره میکنه آدمو، من یادمه تازه مثلا 10 روز از قطع مصرفم میگذشت دیگه تحمل نداشتم، دکترم کلونازپام 2 داده بود بهم، شروع میکردم به خوردن تا 5 تا میرسیدم میدیدم اصلا یه خمیازه هم نمیکشم، ادم دردو تحمل میکنه ولی بی خوابی وحشتناکه

و من برای عزیزانی که الان ترک یابویی میکنن و این عوارض سنگین که بیخوابی فقط یه گوشه ای از اونه متاسفم، چرا که با یه تحقیق کوچیک تو اینترنت میتونن متوجه بشن که روش درمان dst که تویه کنگره 60 انجام میشه، بهترین روش توی دنیا هست

اونوقت کنگره 60 بیخ گوشمونه و این همه رها یافته داره که حتی یه دونه از این مشکلاتم براشون به وجود نیومده، باز هم ما میریم سراغ روشهای دیگه

دوستان بهترین راه درمان اعتیاد کنگره 60 هست، وقت خودتونو الکی حدر ندین

امیدوارم همگی موفق بشین و از شر مواد خلاص

راست میگه اقا احمد ترک فقط توکنگره ۶۰ جواب میده اونم ازرای علمیش شک نکنید برید کنگره حتی پولم نمیگیرن رایگانه

۱۱ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۲۲ عضو کنگره ۶۰

دوستان  اگر کسی میخواد ترک راحتی بدون دردوخماری داشته باشه کنگره ۶۰ را سرچ کنه جوابش را خواهد گرفت

سلام دوستان عزیز، من روزی ۱۰۰ سی سی شربت متادون مصرف میکردم، و یک دفعه نخوردم و تحت نظر پزشک سرم همراه با یکسری تقویتی تونستم بگذارم کنار، هر بار تحت نظر پزشک کم میکردم دورم رو دوباره میرفتم بازار آزاد و شربت می‌خریدم و اضافه میکردم، ولی تصمیم به ترک اگر گرفتید باید یکباره تمام کنید.

سلام دوستانخوبم من مدت یک سال شیره مصرف کردم و سه بار ترک کردم و دوباره کشیدم ترکم با b2 بود الان فقط یه سوال خیلی مهم دارم من همسر دارم و مجبور هستم سکس داشته باشم تقریبا هر روز و این کار اصلا نمی ذاره بدنم اوکی بشه یا بتونم قرصم و کم کنم تا به ترک کامل برسم میشه لطفا اگر شما اطلاع صحیح دارید منو راهنماییکنید ممنونم از شما

سلام دوستان من ۲ روزه ترا رو دارم ترک میکنم بعد ۶سال کمک میخوام

برادر یا چیزی رو واقعا بفهم وبگو یا نگو .نمیگن تولالی.میدونی اون راه حل که تو میدی ممکنه چندتا بچه رویتیم کنه؟آقا متادون باید باید زیر نظر کلینیک وپزشک با باداروو...ترک بشه .کسی میخاد واقعا درد وخماریش کم باشه .متادون تریاک وشیشه و...نیس که یابویی وکمپ و...بتونی ترک کنی احتمال تشنج ومرگ درترک متادون خیلی بالاست چ ۱۰سی سی چ ۱۰۰ سی سی اینو من میگم که جلو چشمم جوان ۲۸ساله با مصرف ۱۵ سی سی متادون رو با همین حماقت ونفهمی ها بجای دکتر بردن زیر دوش آب سرد تشنج کرد بعد ۱روز سکته مغزی کرد تصورش سخته ب قران .فک بیچارو رو شکستن موقع تشنج بی شرفها.تورو به ناموستون راه حل مزخرف ندین

سلام دوستان. من الان ۲ ماه قرص معادن ۴۰ رو شش قسمت میکنم. شبا میخورم.. الان ۳ روز قط کردم. با این حالی که کم بوده. خ۷۹۶۳۵یلی زجر میکشم. بریدم. اگه میشه کمکم کنید.

سلام من حدود دوسال تریاک شیره دو وعده مصرف داشتم الان دو روزه خودم ترک کردم شب اول کل بدنم خیس وکمر درد بودم روز دوم کمر درد ندارم ولی ماهیچه ساق پام ودستم مال خودن نیست عرق میکنم دردش هر یه دقیقه میاد امیدی هست تمام بشه

این دوشب اصلن نه خابم  میاد نه تونستم بخابم ۴۸ ساعته خابم نبرده

سلام

به همدردان عزیز

بنده فقط یک نکته رو بگم کسی که مصرفش تریاک هست به هیچ وجه برای ترک سراغ قرص نره. مگه نهایتا ۴ عدد قرص ۵ برای کمک به سم زدایی در کل دوره ترک بسته به بدن خودتون. مرفین فقط ۴ روز توی کبد میمونه ولی متادون ۲۱ روز. متادون به طور وحشتناکی گیرنده های مغزی و کبد رو درگیر می کنه. و فرق چندانی بین یک قرص ۵ و صد سی سی شربت وجود نداره. برای ترک متادون بهتره توی یک دوره وابسته به بدن خودتون به یک چهارم قرص ۵ برسونید و بعد توی یک دوره دو ماهه با کمک پزشک یا اگر بصورت خود درمانی است با کمک شربت الیوم رها بشید.

آرزوی بهترین ها برای کسانی که دوست دارن آزاد بشن

سلام همدردانم

هر کسی تمایل به ترک مصرف داره میتونه روی کمک من که تجربه ی خودمه در میان بذاره 

فقط اثار پاک موندن شماست که به من دلگرمی میده

میتونید با شماره ٠٩٣٠٩٠٠٣٨١١تماس بگیرید

۰۴ آبان ۰۱ ، ۰۸:۳۸ معتاد گمنام

اول از همه خدارو شکر میکنم یه روز دیگه هم پاک موندم مصرف متادون داشتم امروز دهمین روزمه بخدا میشه ترک کرد فقط تحمل وغیرت میخواد این دردها هم باید باشه که دیگه سراغش نری بعد ده روز درد فیزیک کمی بهتر میشه نخوابی داره درد داره ولی بخدا هیچیتون نمیشه دورتون خلوت نباشه خودم تا صبح نخوابیدم ولی این همه مدت با نعشگی خوابیدیم چی شد چند شب هم بیدار باش من یک زن هستم و دارم غیرت میزارم به بچه ها انرژی بدید نگید نمیشه خیلی ها میان اینجا نیرو میگیرن مثل خودم فقط غیرت میخواد همین برای منم دعا کنید 

۰۸ آبان ۰۱ ، ۰۵:۲۳ محمد طاهر قائمی

سلام خدمت دوستان بنده همینجوری تصادفی وارد سایت شدم و نظرها رو میخوندم من 35 سالم و از سال 87 شروع به مصرف تریاک کردم از سال 90 شیشه هم مصرف کردم ولی سال 97 یکباره مصرف شیشه گذاشتم کنار و بجای تریاک شروع به مصرف متادون کردم که واقعا اشتباه بزرگی بود تا اینکه سال 99 رفتم کمپ دوستم و 28 روز حتی یک قرص خواب نخوردم هیچ کسی از ترک کردن نمرده جز اینکه قرص یا داروی دیگه در دوران ترک مصرف کنه که باعث بشه بدن کم بیاره یکی دیگه هم از بچها اونجا بود اون هم 100سی سی مصرف داشت و بدون هیچ دارویی پاک شد و اون بهم خیلی انگیزه داده تو ترک کردن خودم ولی متاسفانه بعد 2سال دوباره لغزش کردم و ایندفعه رفتم پیش دکتر بهزاد قندهاری و یک دوره 16 روزه برام با قرص و کپسولهای خودش که واقعا وابستگی هم نداره تونستم بزارم کنار الان 25 روز متادون قطع کردم و 9 روز کپسول های آقای دکتر تموم شده ولی بچها واقعا فک نمیکردم که تگ این 16 روز بتونم هر شب بخوابم و حتی بعضی روزها سر کار هم برم نمیدونم چی بودن چی داشت ولی واقعا خداوند بهشون نیرو توان بیشتر بده که بتونن افرادی امسال مارو نجات بدن

برای همتون دعا میکنم که مهر مواد از دلتون بره انشالاه  و به امید روزی که حتی یه متادون پیدا نشه تو کشور یا علی خدانگهدار 

سلام به دوستان عزیز من 7 سال تریاک میخوردم و بعدش به مدت 2 سال رفتم سراغ قرصb2 و اونم 2 سال مصرف کردم 

 

الان خداروشکر 3 سال خورده ای دارم میرم تو 4 سال که پاکم شکر خدا

 

مدل ترک کردنم یهویی بود شب خوابیدم و فردا صبح که بیدار شدم تصمیم گرفتم همه چیز بزارم کنار پیش خودم گفتم یا میمیرم یا زنده میمونم از این مخدر کثیف تر خفت بار تر نیس و دیگه مصرف نکردم  

 

دوستان در دوره طول ترک اعتیاد چیزای سردی به هیچ عنوان نخورید تا میتونید مایعات بخورید و گرمی بخورید  خیلییییی بهتون کمک میکنه 

 

 دوستان زمانی شما خیلی راحت ترک میکنی  که ازش واقعا خسته شده باشی و متنفر شده باشی به نقطه اخر رسیده باشی و بخوای درد و خماریش و بی خوابیش ترجیح بدی به خودش تا زمانی که باهاش حال کنی نعشگیش بهت حال بده نمیتونی ترک کنی اگرم ترک بکنی به اجبار یا هر دلیلی باز میری سراغش یعنی شما انگار فقط برای مدتی مرخصی رفتی و باز میری سمتش 

 

پس یا علی بگو مثل یک مرد پاش همه چیزش وایسا بزارش کنار خانوادتم خوشحال کن 

سلام به دوستان عزیز من 7 سال تریاک میخوردم و شیره میخوردم و سوخته میخوردم و بعدش به مدت 2 سال رفتم سراغ قرصb2 و اونم 2 سال مصرف کردم 

 

الان خداروشکر 3 سال خورده ای دارم میرم تو 4 سال که پاکم شکر خدا

 

مدل ترک کردنم یهویی بود شب خوابیدم و فردا صبح که بیدار شدم تصمیم گرفتم همه چیز بزارم کنار پیش خودم گفتم یا میمیرم یا زنده میمونم از این مخدر کثیف تر خفت بار تر نیس و دیگه مصرف نکردم  

 

دوستان در دوره طول ترک اعتیاد چیزای سردی به هیچ عنوان نخورید تا میتونید مایعات بخورید و گرمی بخورید  خیلییییی بهتون کمک میکنه 

 

 دوستان زمانی شما خیلی راحت ترک میکنی  که ازش واقعا خسته شده باشی و متنفر شده باشی به نقطه اخر رسیده باشی و بخوای درد و خماریش و بی خوابیش ترجیح بدی به خودش تا زمانی که باهاش حال کنی نعشگیش بهت حال بده نمیتونی ترک کنی اگرم ترک بکنی به اجبار یا هر دلیلی باز میری سراغش یعنی شما انگار فقط برای مدتی مرخصی رفتی و باز میری سمتش 

 

پس یا علی بگو مثل یک مرد پاش همه چیزش وایسا بزارش کنار خانوادتم خوشحال کن 

سلام من ۱۵ سال مصرف شیره و تریاک داشتم به اندازه موهای سرم ترک کردم هر دفه به یه شکل اما با دردو خطر فراوان دردش طوریه که حتی  نمیشه تصور کرد فقط فقط ترک زیر نظر پزشک چون به عقیده خودم هر دفه که ترک کردم دفه بعد ترکم به مراتب بدتر بدتر بوده درد بیشتر و فقط فقط به خودم صدمه زدم چون فقط ترک جسمانی نیس ترک روحی و روانی هم هست از بی قراری استرس روابط جنسی اعصاب خراب بی خوابی حتی فکرهای مخرب مثل خودکشی  نظر من فقط زیر نظر پزشک با حوصله زیاد و میگذره  اصل تو ترک بودن پس  فقط دکتر دکتر دکتر  

با عرض سلام خدمت همه دوستان ، من این سومین بار ترکمه، بار اول یهوی گذاشتم کنار و حتی شب تا ۱۵ روز نیم ساعت شبا خواب نداشتم ،بار دوم از بار اول سخت ترک بود و الان برای سومین بار با مصرف ۲ عدد قرص ۴۰ در روز پیشنهاد میکنم که یهوی کنار بزارید و البته اینو رو هم بگم که چه شما ۱ گرم در روز تریاک مصرف کنید و چه روز ۱۰ عدد قرص ۴۰ مصرف کنید در هر حال شما درد و تمام مشکلاتی که دوستان میدونن رو باید تحمل کنید ، تمامی دردها برای همه مواد تقیریبا یکیه ولی درد متادون بدتر از مواد دیگه است و فقط یه تجربه رو بهتون بگم بار اول و بار دوم که حدودا با اختلاف یکسال ۱۰ سال پیش بود برای اینکه بدنم سالم بشه تا لذت مواد رو بیشتر احساس کنم ، جوون بودم هر بار اراده میکردم ترک می کردم با تمام درد و خماری هاش ولی الان برای سومین بار که سنم بالاتر رفته آستانه تحمل گذشته رو ندارم تا سن تون پایینه و بونییه بدنی تون کمه تصمیم به ترک بگیرید در غیر اینصورت براتون ترک می شود حسرت ، به امید پاکی همه 

ترک متادون یاهراعتیادی درسته سخته ولی هرکسی یه روش میتونه ترک کنه ولی تازمانی که خودتون ازش متنفرنشدین نمیشه درست کنارش گذاشت بهترین روش کم کردنش هست به بنظرمن بعضی وقتهاپاهاداغش میشه دردروچندبرابرمیکنه اون زمان کف پاهاتون روبذاریدیه جای خنک تادردش آروم بشه بهترین کاریم که میکنیدآب خوردن وسرم زدنه ذهنتونم بادیدن فیلم وخوندن کتاب آروم کنیدهرچی سرگرم ترباشیدبهتره پیاده روی کوتاه وتومحیط بیرون بودن خیلی خوبه توزمان ترک بهتره اصلارابطه جنسیم نداشته باشیدچون حالتون روبدترمیکنه ازغذاهای آبکیم دوری کنیدفقط مایعات ودوش آب اگه بریددکترم ازدکتربخوایدکه اکلترولیت خوارکی واستون تجویزکنه دم نوش بوبانه وگل گازبوونم بدنیست

سلام وعرض ادب

 یک کلمه بهتون میگم ما معتادا از مواد زدن نمردیم از هزارتا اوردوز نمردیم پس برادرم خواهرم همت کن از قطع مصرف هم نمیمیری امااااا بلافاصله بعد از ترک خودتو برسون اولین جلسه معتادان گمنام بقران انقدر کمکت میکنه که به خودت میگی کاش یکنفر زودتر گفته بود من  هرچی که تو فکر کنی که یک ادم معتاد میتونه مصرف کنه توی ۱۳سال مصرف کردم امروز شکر خدا به کمک جلسه ۱۶روز مواد نزدم بقران خماری نکشیدم چون از روز اول رفتم جلسه هرکی یا هرچی که بهت گفته یک روز دیگه میتونی مواد بزنی دشمنته یا دنبال منافعشه برای ما معتادان که بیماری اعتیاد داریم هرنوع ماده مخدر محرک الکل ماری جونا سمه .ما یک روزه معتاد نشدیم که یک روزه بتونیم خوب بشیم پس راهش جلسه رفتنه اگر به عجز رسیدی که دیگه نمیخوای حتی یک دود یک قرص یک سی سی شربت یک پیک مشروب بزنی دنبال ترک کردن توی اینترنت نباش برو جلسه 

 

 

 

 

سلام دوستان شوهر بنده مصرف کننده بودن و به من دروغ میگفتن الان ۲۱روزه رفته کمپ و قراره امروز بیاد من خیلی نگرانم نمی‌دونم باید چجوری رفتار کنم باهاش چیکار کنم که دیگه نره سمت مواد دوسش دارم و دلم نمیخاد ذره ذره آب شدنشو ببینم لطفا برادرانه از تجربیاتتون بگین😔 

سلام خدمت همدردهای عزیزیه این آقای دکتربگیدآقای دگیرتودرسشوخوندی مادردشوکشیدیم.این یک.2توی دوره ی ترک بی خوابی یکی ازعلائم ترکه.جزمصرف شیشه که ترکش کلاخواب هستش.ولی درموردترک یهویی به مقاومت بدن بستگی داره من خودم روزی ده تامتادون 40/مصرف میکردم یک هوگذاشتم کنارفقط داروهای که مصرف کردم سوزن نوروبیون.شربت آیمونس.قرص گاباپنتین خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی